head_banner

Chì hè più adattatu per l'imballaggio di prudutti fragili: saccu di colonna d'aria, schiuma o cuttuni perla?

Sacchetti di colonna d'aria, spuma, cuttuni perla chì hè più adattatu per imballaggi fragili?Cù a circulazione di u cummerciu, l'aghjurnamenti di u produttu, u mercatu hà assai prudutti di casa è di l'esteru, è prudutti di imballaggio fragili cum'è: colonna inflatable, cuttuni perla, etc. Cum'è a circulazione di i prudutti bisognu di trasportu longu, cusì cumu a prutezzione di i prudutti fragili in u prucessu di trasportu hè un prublema!
Chì sò l'imballaggi fragili cumuni in u mercatu esistenti?L'imballaggio fragile cumuni in a vita hè apprussimatamente Poliamide (vale à dì schiuma), cotone perle è sacchetti di colonna d'aria, allora chì tipu di imballaggio per sceglie per imballà prudutti fragili?Eccu un analisi simplice da parechji aspetti!
U rolu di prutezzione:A poliamida è u dannu di cuttuni perla causanu danni à i prudutti fragili;è sacchetti di colonna aria da un numeru di cumpusizioni colonna aria indipendente, ancu s'è a distruzzioni di una sola colonna ùn affetta l 'effettu prutittivu, megliu prutezzione!
Consegna logistica:Polyamide, i costi di trasportu di cuttuni perla sò assai alti, ancu s'è u pesu hè chjucu, ma u spaziu occupatu da un grande, pocu nantu à qualchì vulume, avarà bisognu di parechji camioni carricati;perchè i sacchetti di a colonna d'aria ùn sò micca gonfiati prima di l'usu, cusì u trasportu di tali sacchetti inflatable solu bisognu di un spaziu pocu, salvendu assai spesi di trasportu.
Costi di materiale:u polistirene è u cuttuni perla anu bisognu à apre u moldu secondu a forma di prudutti fragili, u costu di batch sussegwente hè moderatu;l'usu diborse di colonna d'ariaùn hè micca bisognu di apre u moldu, u costu di i primi dui anu vantaghji.
Prutezzione di l'ambiente:u polistirene è u cuttuni perla hè "inquinamentu biancu", dopu l'usu hè difficiule di degradà, difficiuli di trattà, a combustione di gasi tossichi;sacchetti di colonna aria à traversu a certificazione non-tossicu SGS, in ligna cù i requisiti ambientali verdi EU ROHS, alta temperatura dopu à a vendita di non-tossicu non-inquinanti, in ligna cù a settimu categuria di riciclamentu di risorse prutezzione di l'ambiente.
Conservazione:Polyamide, perlite appartene à l 'imballu muding, secondu à a forma di prudutti fragili molding scuma, chì copre una grande zona, prissioni costu di almacenamento;borse di colonna d'ariain u non-inflatable solu un numeru di gruixu di carta A4, l 'usu di inflatable, accussì occupanu assai pocu spaziu di almacenamiento, i costi di almacenamiento sò assai bassu.
Attraversu u paragone sopra pò esse vistu, sia in u cuntrollu di i costi, sia in u rendiment di prutezzione, etc., in l'attenzione crescente globale à i prublemi ambientali sottu à i prerequisiti, l'usu di sacchetti di colonna d'aria hè a tendenza futura!Imballaggi di merchenzie fragili chì utilizanuborse di colonna d'ariahè megliu.


Tempu di Postu: 16-Nov-2021