head_banner

Chì materiali è tipi di film di corpu sò dispunibili

Film di imballaggio di u corpuper materiale: film di u corpu di PE, film di imballaggio di u PVC, film di PET, film di PP, film di PLA, film di corpu OPS
Film d'imballaggio in vacuumper applicazione: film di imballaggio in vacuum alimentari (film di laminazione alimentaria) è film di laminazione non alimentari
Film di laminazione di vacuum di l'alimentu (film di laminazione di l'alimentu) pò esse divisu in: film di laminazione di carne fridda (film di laminazione di carne fridda), film di laminazione di carne bovina (film di laminazione di carne), film di laminazione di bistecca (film di laminazione di bistecca), film di laminazione d'agnello (laminazione d'agnello). film), film di laminazione di frutti di mare (film di laminazione di frutti di mare), film di laminazione di prudutti acquatici (film di laminazione di prudutti acquatici), film di laminazione di frutti di mare (film di laminazione di frutti di mare), film di laminazione di prosciutto, etc.
Film di laminazione di carne fridda di frutti di mare è di carne bovina
I film di imballaggio non alimentari includenu: film d'imballaggio in blister per laminazione in vacuum di radiatore di cisterna d'acqua per l'automobile, film d'imballaggio in blister per laminazione in vacuum per circuitu, film PE per imballaggio per laminazione in vacuum, film d'imballaggio per laminazione in blister di nucleu magneticu, film per laminazione di prudutti di hardware, film per laminazione per perforazione di sega, film per laminatura per l'illuminazione, mobili. film di laminazione di hardware, film di imballaggio di laminatu di parti di vite, etc.
Prucessu di imballaggio (principiu di prucessu di imballaggio in vacuum): u pruduttu serà piazzatu nantu à una piastra di basa speciale (cartone, film di bolle, o foglia / vassoia di plastica), perchè u pruduttu cupertu cù film di imballaggio speciale o film Sarin, in u corpu di u macchina imballaggio riscalda è vacuum strettu contr'à a superficia di u pruduttu, è sigillati cù a piastra di basa.Da i prudutti di imballaggio di u corpu, sia per una bona prutezzione, ma ancu per vede a so forma naturali è l'apparenza.
Zone d'applicazione di l'imballaggio di u corpu (scopu d'applicazione)
1. Prudutti non-alimentari: prudutti di hardware (hardware di mobili, hardware decorativu, etc.), arnesi di travagliu (punte, lame di sega, etc.), cartuleria, parti elettroniche (cum'è circuiti, nuclei magnetichi, trasformatori chjuchi, elettroni, etc.) ramu, etc.), ghjoculi, pezzi di auto / moto (cum'è pastiglie di frenu, radiatori di cisterna d'acqua, etc.), equipaghji sportivi / parti di mobili, pezzi pneumatici / idraulici, artighjanali, ceramica / prudutti di vetru, etc. rolu di l'imballaggio di prutezzione industriale o l'imballaggio di visualizazione visuale cummerciale.
2. Foodstuffs: cum'è carne fresca, pesci, i prudutti acquatici (mozze, gamberetti, ostriche, etc.), pollame, cibo per animali domestici, ecc. Sti alimenti ùn sò micca solu un bon effettu visuale visuale dopu avè imballatu da u corpu, ma ancu. anu una longa conservazione è sò convenienti per manghjà.

https://www.boya-packing.com/skin-film-product/

Tempu di Postu: Feb-09-2022