head_banner

Chì sò i campi d'applicazione di l'equipaggiu di imballaggio in vacuum

U rolu diimballaggio à vacuumhè de-oxygenation, u scopu hè di allargà u periodu di imballaggio di u pruduttu cù a cucina di l'autobus è a cucina d'alta temperatura, etc. L'equipaggiu di imballaggio Vacuum in China hà una storia di più di vint'anni di sviluppu, hè una industria chì cresce assai veloce.
U prucessu di imballaggio vacuum hè di mette l'alimentu in u cuntinuu di preservazione o saccu di preservazione, l'aria serà esaurita in modu chì u metudu di sigillatura.Di solitu esige l'usu di l'equipaggiu speciale.Carni, frutti di mare, ligumi, prudutti trasfurmati, etc., se micca imballati in vacuum, più longu si trova, più l'ossidazione accelera u ritmu di respirazione.U seguitu sguardu à i campi di applicazione di l'equipaggiu di imballaggio in vacuum.
Imballaggio à vacuumspazii appiicazioni equipaggiu dui carne fresca: carne bovina, agnellu, porcu, etc machine à imballaggio Vacuum di fronte à a dumanda di u mercatu di quantu à scuntrà, o ancu trapassa i paesi sviluppati macchina imballaggio vacuum alimentari, è cumu cresce u ritmu di l'innuvazione indipendente, è strive à sviluppà una quantità di prudutti cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti è livellu avanzata internaziunale in un cortu piriudu di tempu, hè u compitu urgente davanti à l 'imprese machine à imballaggio vacuum alimentari in Cina.L'attrezzatura utilizata in Cina pò esse realizatu a ricerca è u sviluppu speciale di assai pochi, chì hè ancu i nostri difetti.
Ma in certi di i fabbricanti di imballaggi in vacuum in casa sottu à i sforzi cuntinui, a macchina di imballaggio in vacuum in casa in a misurazione, fabricazione, funzioni tecniche è altri aspetti di boni prestazioni, in particulare a birra, l'equipaggiu di riempimentu di bevande, l'alta velocità, i set cumpleti. , altu gradu di chimica, bona affidabilità.A proliferazione di l'elettromeccanica, cusì chì a dumanda di l'equipaggiu di macchina di imballaggio chimicu hè cresciuta.
Imballaggio à vacuumaree d'applicazione di l'equipaggiu trè prudutti di soia: cagliata di fagioli secchi, pasta di fagioli, etc.
Appiicazioni di l'equipaggiu di imballaggio in vacuum quattru prudutti cotti: carne secca, pollo arrosto, etc.
spazii d'applicazione di l'equipaggiu di imballaggio in vacuum cinque risu convenientu, ligumi sparse, cibo in scatola, etc.
equipaggiu imballaggio vacuum applicazione area VI frutti è ligumi.
In più di l'alimentu sopra citatu, l'equipaggiu di imballaggio in vacuum hè ancu adattatu per a preservazione di droghe, materiali chimichi, prudutti di metalli, cumpunenti elettronici, tessili è infurmazione materiale di letteratura.
Dopu à l'imballu di l'equipaggiu di imballaggio in vacuum ùn pò micca esse vendutu direttamente, cum'è l'alimentu secondu u prucessu di conservazione è a conservazione, alcuni ponu esse imballati direttamente è dopu in a conservazione refrigerata.
Certi anu bisognu di coccia à alta temperatura per distrughje i microorganismi, questi microorganismi sò principalmente E. coli.Dopu a coccia à 121 gradi per circa 30 minuti, a vita di a vita pò esse finu à 18 mesi.At prisente, a cucina high-temperature ùn hà bisognu di un travagliadore à fighjulà u termometru accantu à a macchina, cuntrollu urdinatore pò esse rializatu, ci sarà un promptatu quandu u tempu specificatu.
Ci hè ancu alcuni in 80-90 gradi in l'acqua cù l'autobus per allargà a vita di conservazione.
L'applicazioni di l'equipaggiu di imballaggio in vacuum in fast food, barbecue, fabbriche alimentari, fabbrica di cumpunenti elettronichi hè assai cumuni.

https://www.boya-packing.com/packing-material/

Tempu di Postu: Apr-14-2022