head_banner

Chì sò i vantaghji di a film di imballaggio per laminazione alimentaria film di laminazione alimentaria?

Vacuum skin flim: A chjave per a tecnulugia hè a prestazione di a film di imballaggio (cum'è l'allungamentu di termoformazione, a resistenza di puntura, etc.), è a pompa di vacuum in a macchina hà ancu esigenze estremamente elevate, u flussu di prucessu simplice hè mostratu in a figura sottu.Prima, u filmu di fondu hè termoformatu in scatuli o scatuli prefabbricati è pienu di cibo frescu in l'internu;secondu, u prucessu di laminazione hè realizatu.Dopu chì u film superiore hè riscaldatu è ammorbiditu, u vacuum hè appiicatu à a cavità trà a film è a scatula di u fondu, è dopu a film superiore si move in discendenza per via di a diffarenza di pressione trà i lati superiori è inferiori è aderisce gradualmente à a freschezza per adattà u so. contour, s'appoghjanu nantu à u gelu fondu nantu à a superficia di a film per aderisce à a superficia di a scatula di fondu.A forma di imballaggio à u mumentu di a vendita.
In u passatu, e fabbriche alimentari chì anu utilizatu film di laminazione alimentaria (film di laminazione di vacuum alimentari) eranu principalmente fabbriche di frutti di mare orientate à l'esportazione, chì esportavanu i so prudutti di frutti di mare in Giappone è in Corea dopu l'imballu di laminazione in vacuum.Certi grandi supermercati anu ancu cuminciatu à vende prudutti freschi, è l'imballaggi di laminazione in vacuum sò diventati assai populari in l'industria di l'alimentariu congelatu è friddu.
U primu vantaghju difilm di pellehè chì a trasparenza di u film hè assai altu, utilizendu a resina di polimeru impurtata uriginale, dopu à multi-layer co-extrusion film soffiatu è film di imballaggio, u gloss hè assai altu, bistecca di frutti di mare è altri prudutti alimentari dopu imballaggio laminatu vacuum, u pruduttu l'apparenza hè bella, i prudutti di l'imballaggio internu sò chjaramente visibili, mette in risaltu u valore di u pruduttu è u gradu, per u pruduttu è a marca di valore aghjuntu assai.
U sicondu vantaghju di a film di laminazione di l'alimentu hè chì hà una bona prestazione di estensione, a film pò esse strettu nantu à l'aspettu di bistecca di frutti di mare è altri prudutti alimentari, cum'è una pelle trasparente, cusì chì u pruduttu hà una scultura tridimensionale. sensu, a maravigliosa forma di u pruduttu hè chjamata, cusì chì i clienti aumentanu u sensu di vicinanza è u desideriu di cumprà.
U terzu vantaghju di u vacuum alimentarifilm di pellehè chì u bonu ossigenu è u tassu di barriera di vapore d'acqua assicura chì i prudutti di carne bovina è frutti di mare imballati anu a vita di conservazione ideale è riduce a perdita causata da u trasportu tradiziunale.
U quartu vantaghju di i filmi di imballaggio alimentari hè a capacità di mette l'effettu di u tunnel di vacuum è a generazione di spots di congelazione.
A Cina prupone attualmente u cuncettu di riciclamentu ecunomicu internu, cusì l'industria di a carne bovina è di i frutti di mare prufittà di sta tendenza, chì inevitabbilmente porta à una crescita significativa in l'industria di film di imballaggi alimentari.


Tempu di posta: 11-Jan-2022