head_banner

Vacuum Sealers - Ciò chì avete bisognu di sapè prima di cumprà

Un sigillante à vacuumhè una di quelle macchine di cucina chì ùn avete micca capitu quantu avete aduprà - finu à cumprà una.Utilizemu u nostru sigillante à vacuum per u almacenamentu di l'alimentariu, sigillatura di vasi è buttigli, prutezzione di corrosione, sacchetti di risigillatura è preparazione per l'emergenza.Pudete ancu aduprà u vostru vacuum sealer per a cucina sous vide.In questu post, discuteremu modi per utilizà u vostru sealer, fà un paragone di mudelli Foodsaver è e so caratteristiche, è sparte qualchi cunsiglii nantu à i sacchetti Foodsaver.

COME FUNZIONA UNA MACCHINA SIGILLANTE VU VU?

I machini di sigillatura di vacuum aspiranu l'aria da un saccu di plastica o cuntainer è sigillanu cusì chì l'aria ùn pò micca ritruvà. Quandu sigillanu l'articuli molli o succosi in sacchetti di plastica per u almacenamentu in u congelatore, hè megliu cungelà l'articuli per uni pochi d'ore prima di u vacuum sealing. elli.Questu impedisce chì l'alimentu sia sfracicatu o perde u so sucu durante u prucessu di vacuum.U vacuum sealing face un grande travagliu chì prutegge u cuntenutu da l'ossigenu, liquidi è bug.

Eccu una dimostrazione rapida di cumu utilizà un vacuum sealer.

PERCHÈ OTTENERE ASIGILLANT À VIDE ?

Aghju riunitu una lista di diverse manere di utilizà un sigillante per vacuum in casa per dimustrà cumu un vacuum sealer pò aiutà in a vostra cucina è in casa.

LE MIE PRIME SCELTEPER I MIGLIORI SIGILLANTI VUOTO SONO:

FoodSaver FM2000-FFP Sistema di Sigillatura di Vacuum cù Starter Bag/Roll Set - solu per a sigillatura di sacchetti, cù un budgetu.Si mette in una piccula zona di almacenamento, sacchetti guardati separatamente.

FoodSaver FM2435-ECR Sistema di Sigillatura di Vacuum cù Bonus Handheld Sealer è Starter Kit - Macchina di livellu mediu, include u almacenamentu di sacchetti è a manu

# 1 - STORAGE ALIMENTARI

Aghju utilizatu u mo sigillante per u vacuum per u almacenamentu di l'alimentariu più di qualsiasi altru usu.U vacuum sealing allarga dramaticamente a vita di l'alimentu in u congelatore, u frigorifero è a despensa.

IN U FREEZER

Avete mai lanciatu un saccu di prudutti in a frigorifera o in u congelatore, pensendu chì l'avete aduprà rapidamente per ùn avè micca bisognu di fà nunda di speciale cù l'imballu, solu per truvà dopu, congelatore brusgiatu o muffa ?

Ci vole à pocu seconde per sigillate l'alimentu à u vacuum, è u sigillamentu in vacuum estende a vita di l'alimenti à anni invece di mesi.I carni sigillati in vacuum ùn s'ossidanu micca è diventanu marroni.Avemu sempre a nostra compra di carne bovina in massa sigillata à u vacuum.

PRODUZIONE CONSERVA PERANNI invece di mesi

Aduprà u mo sealer à vacuum per i prudutti freschi congelati, cum'è piselli, bròcoli, fragole, pepite, mirtilli, kale, bietole, fagioli verdi è quasi tuttu ciò chì ùn hè micca un purè.

Mi piace à congelate i prudutti nantu à i pani, è poi imballà in sacchetti di pasti / ricetta è sigilli.In questu modu, quandu aghju apertu i sacchetti, i piselli o bacchi ùn sò micca tutti immubiliati in un grande bloccu congelatu, è possu versà à pocu o quantu aghju bisognu à un tempu.L'oggetti molli o liquidi di pre-congelazione li mantenenu sfracicati è sbucciati da l'attrazione di l'aspiratore.


Tempu di Postu: Mar-05-2021