head_banner

Capisce u saccu di colonna d'aria cun voi

Breve introduzione:
Saccu di colonna d'aria, cunnisciutu ancuborsa di colonna d'aria ammortizzata, saccu gonfiabile, saccu di colonna di bolle, saccu gonfiabili di colonna, hè un novu tipu di materiale di imballaggio chì usa l'aria naturale in u 21u seculu.
Prutezzione di l'ammortizzamentu di a colonna d'aria cumpletamente imballata per minimizzà a rata di perdite di trasportu di u produttu.Air-Bag hè un sustrato di qualità medica chì usa LLDPE è NYLON laminati o co-estrusi cù resistenza à l'allungamentu è caratteristiche equilibrate è una bona stampabilità di a superficia per furmà una colonna gonfiabile impermeable per laminazione continua.
L'usu di principii fisichi, un inflatable, a fila piena di piena, serratura d'aria automatica, a furmazione di camera di immersione, dannu scontru, solu una sola fallimentu di parte di colonna d'aria rotta, u restu di l'colonna d'aria, completamente micca affettatu, mantene sempre l'effettu protettivu.Fornisce una prutezzione di scossa per u almacenamentu longu è u trasportu senza perdite di gas, è a prutezzione ammortizzante di l'imballaggio cumpletu di tippu di colonna di gas minimizza a rata di dannu.
I sacchetti di gas AIR-BAG rispettanu e norme ROHS è sò senza contaminazione indipendentemente da produzzione, usu o piazzamentu in ogni circustanza.
Composizione:
In cundizioni di usu normale, u materiale uriginale (film adesivo) o u pruduttu finitu (cuscinu d'aria) hè cumpletamente pulito è ùn pruvucarà micca contaminazione.U saccu di imballaggio di gas AIR-BAG, un novu tipu di sistema di imballaggio cù cuscini d'aria, avvolge u pruduttu vicinu à u corpu è pò veramente prutegge u pruduttu imballatu, micca solu riempie è sustene.Fornisce a prutezzione di scossa per u almacenamentu longu è u trasportu senza perdite d'aria, è a prutezzione ammortizzante di l'imballaggio cumpletu di tippu di colonna d'aria minimizza a rata di danni.
In cunfrontu cù l'imbottitura tradiziunale, ùn serà micca danatu da a grande distanza in a scatula interna di u pacchettu è u frequente spostamentu di e merchenzie durante u trasportu.Ancu s'ellu hè schiacciatu da forze esterne, u disignu strettu di AIR-BAG pò utilizà un cuscinettu d'aria per disperse a pressione per evità danni.
Vantaggi:
Una colonna d'aria di un tubu AIRBAG pò sustene circa 100 kg di pesu.
Vantaggi di l'imballaggio di sacchetti di colonna d'aria cuscinetti:
1.High quality PE + PA film, forte è durable, high airtightness.U rendiment di prutezzione hè più garantitu.
2.The matiriali basi pruvati da SGS ùn cuntene ogni metalli pisanti, brusgiate non-tossicu, in ligna cù i caratteristiche impermeable, umidità-prova è ambiente, hè a megliu scelta in stu seculu invece di Polyamide, EPE, polpa.
3.Cushion saccu di colonna d'aria cù l'aria per l'inflazione prima di l'usu, u pruduttu hè cuncepitu per adattà, cusì stessu chì hà i seguenti vantaghji:
3.1.Bassu costu.
3.2.Risparmio di spaziu è più senza prublemi.
3.3.Pò esse riciclatu, appartenendu à i standard di riciclamentu di a categuria 7.
3.4.Riduce u prucessu di imballaggio, salvenendu a manodopera.
3.5.Non polluting.
3.6.Pò ancu furnisce un almacenamentu longu è u trasportu senza fuga di prutezzione di scossa di gas.
3.7.Migliurà l'immagine corporativa.
Caratteristiche di u saccu di colonna d'aria tamponata:
1.U materiale hè micca tossicu, riciclabile, senza prublemi ambientali.
2.U prucessu di pruduzzione hè tuttu adattatu da l'urdinatore, ùn ci hè bisognu di fà muffa, u tempu di consegna veloce è u costu bassu.
3.Easy imballaggio, migliurà a prutezzione, salvà u trasportu, riduce u spaziu di almacenamento.
4.Improve l'apparenza di l'imaghjini di imballaggio di u produttu.
5.L'aria pò esse chjusu automaticamente dopu l'inflazione.
6.Ancu si ancolonna d'ariahè rottu, ùn affetterà micca a prutezzione di cushioning di u saccu di a colonna d'aria sana per u pruduttu.
U scopu di usu di i sacchetti di colonna d'aria:
I sacchetti inflatable anu una larga gamma di applicazioni, finu à chì l'imballaggio riguardanti, mentre chì a necessità di trasportu di i prudutti ponu utilizà sacchetti di colonna d'aria.Hè epe, eps, alternativa di carta è plastica, low cost è prutezzione di l'ambiente, boni prestazioni di cuscini.Principalmente riassunte cum'è seguita.
1.Packaging di i prudutti ilittronica.
I prudutti elettronici sò in ogni locu in u 21u seculu, a vita di e persone pò esse dichjaratu chì hè un pocu troppu noiosa senza prudutti elettronici.Ma i prudutti elettronichi è troppu fragili, hè faciule per toccu male.Per esempiu, u schermu di visualizazione, schermu toccu rottu, etc., in stu casu, à rimpiazzà una parte hè assai di pirsuni sceglienu, in questu tempu l'usu di sacchetti inflatable di colonna di gas per maximizà a guaranzia chì questi prudutti fragili ùn saranu micca. rottu per via di u trasportu.Inoltre, cum'è TV, videocamere, frigoriferi, lavatrici, etc. ponu ancu aduprà imballaggi di sacchetti gonfiabili.
2.Prutezzione di l'artighjanali.
I prudutti di u focu fragili, cum'è vetru, specchi cuncavi è cunvessi, ceramica, porcellana è altri prezzi varianu assai, in u trasportu cù i sacchetti inflatable di a colonna di gas per buffering riducerà e perdite.Di sicuru, s'ellu hè appiicatu à l'archeologia, u trasportu di l'antichità pò esse dichjaratu per riduce u risicu di assai.
3.Protection di strumenti di precisione.
Per strumenti di precisione o prudutti caru, cum'è pianoforte, equipamentu medicale, etc. A più impurtante hè a precisione.Collision è bumps vi hannu un gran impattu nant'à a so qualità, si pò dì chì l 'emergenza di sacchetti inflatable colonna di gas facenu sta situazione assai megliurà, perchè u funziunamentu di u saccu inflatable stessu pressione è resistenza à l'impattu.
4.Protection di i prudutti splusivi.
Perchè parechji prudutti chimichi reagiscenu cù l'aria è inflammabili è splusivi, per assicurà a sicurità, l'usu di sacchetti inflatable pò bluccà l'ossigenu, chì face sta situazione assai megliu.
5.Impact resistenza ùn hè micca bonu per a prutezzione di i prudutti.
Per esempiu, i prudutti di fibra chimica, tile di pavimenti, materiali di custruzzione, equipaghji di illuminazione, etc. anu una prutezzione più efficace.Per mette in contu, cum'è longu cum'è ci hè circa l 'imballu pò aduprà i sacchetti inflatable colonna aria.
6.Mobili in legnu, mobili di ferru, equipaghji di illuminazione, fibre, prudutti chimichi, farmaceutici, piastrelle di pavimenti, piastre d'acciaio, caldaie, materiali di custruzzione, etc.
A diffarenza trà i sacchetti di colonna d'aria è i materiali di imballaggio tradiziunali:
U saccu di a colonna d'aria hè un novu tipu di materiali di imballaggio, film PE + PA d'alta qualità, forte è durable, alta tenuta d'aria, prestazioni di prutezzione hè più sicura.In cunfrontu cù i materiali di imballaggio tradiziunali, u costu di i sacchetti di colonna d'aria hè più bassu, più risparmiu di spaziu, verde è riciclabile.
Paragone trà u saccu di a colonna d'aria è a scuma, a scuma hè una merce usata per imballà e merchenzie.Vantaghji: l'usu primariu di l'imballaggio cushioning.Hè l'usu di schiuma stessu funzione di espansione per disegnà a forza chì si trova quandu u bumping, pò prevene bè i danni à i beni cù una larga gamma di usi.Disadvantages: occupa una grande zona di almacenamento;i costi di trasportu sò grandi;imballaggio hè necessariu di persunalizà cusì chì i costi di imballaggio sò elevati;è assai dannu à l'ambiente;hè l'imballu embargatu in Europa è in i Stati Uniti è in altri paesi.
In l'imballaggio di u corriere, l'imprese in l'imballu esternu sò generalmente a scelta di cartone, salvu chì ùn hè persunalizatu, altrimenti u cartone generale hè improbabile di esse ghjustu per u pruduttu, sta volta per evità danni à a merchenzie nantu à a strada dovuta. per scuzzulate l'impattu, avete bisognu di utilizà materiali di imballaggio per riempie l'internu di u cartone.
In i primi tempi, a ghjente per a scelta di materiali imballaggio principarmenti fucalizza nantu à carta di scarti, stracci, legnu sopra, anche si sti materiali imballaggio à ghjucà un certu rolu in a prutezzione di buffer merchenzie, ma perchè hè rifiuti, cusì in u prucessu di riempimentu. inevitabbilmente lassò i detriti di merchenzie contaminate, ci sò certi prublemi in u gradu di l'estetica.Allora l'scelta di l'affari di i materiali di imballaggio è rimpiazzatu cù u cuttuni perla, polaroid, etc.
Perla di cuttuni, effettu scuma hè megliu cà carta, stracci è altri effettu cushioning, in u gradu di estetica hà dinù un certu gradu di migliura.Ma u voluminu di cuttuni perle è scuma ùn pò micca esse cumpressu, prima è dopu à l'usu di u so voluminu ùn cambia micca, chì face chì u costu di almacenamento di cuttuni perle è scuma hè diventatu u più malu di testa per l'imprese.À u stessu tempu, perchè u paese in l'ultimi anni per prumove l'imballaggio di prutezzione di l'ambiente è a cunniscenza di i cunsumatori di u cuncettu di prutezzione di l'ambiente, per quessa, u cuttuni perla è a scuma hè ancu di fronte à a situazione di rimpiazzà.
Sti materiali imballaggio chjamemu i materiali imballaggio tradiziunale, à u 21u seculu, un novu tipu di materiali imballaggio, hè avà i materiali imballaggio aria più pupulare!Imballaggio Air hè divisu in sacchetti di colonna d'aria, sacchetti di riempimentu, cuscini d'aria cushioning è altre categurie, l'aria hè piena in a film per mezu di l'arnesi per furmà un saccu d'aria, è poi riempie i vuoti in u cartone.Siccomu u pacchettu di l'aria hè solu un pezzu di film adesivu prima ch'ellu sia gonfiatu, ùn pigliarà micca assai spaziu, chì pò riduce efficacemente i rifiuti di materiali di pacchettu.Material wrapping Air pò sustiniri 60kg è sopra à a prissioni, evitendu effittivamenti i danni causati da sorting viulenti, colissioni in u trasportu, etc. À u listessu tempu, l 'usu di materiale wrapping aria hè assai còmuda, prontu à aduprà, migliurà efficienza imballaggio.In più, u materiale di imballaggio di l'aria hè ecologicu è senza contaminazione da materie prime à prudutti finiti, chì hè in linea cù a tendenza attuale di prutezzione di l'ambiente verde.
Cum'è un materiale di imballaggio cushioning per l'industria di u trasportu, a prestazione di cushioning sismica hè a rispunsabilità basica diborse di colonna d'ariaè altri imballaggi cushioning, hè a basa di u so pede.U funziunamentu di ammortizzamentu anti-shock di u saccu di a colonna d'aria da a so forma di imballaggio, pò esse chjamatu "saccu cum'è u so nome", u saccu di a colonna d'aria hè pienu di colonna di gas disposti inseme in un saccu.Di sicuru, questu solu, u saccu di colonna d'aria ùn pò esse cusì pupulare, pò ghjucà un effettu cushioning scossa si trova ancu in u saccu di colonna d'aria di ogni colonna d'aria indipendente di l'altri, perchè ancu s'è una sola ruttura di colonna d'aria ùn serà micca influenza l'altri culonni d'aria.Attraversu a fitta di sti culonni aria impannillata à assorbe l 'impattu di u mondu esternu, buttigli di vinu russu in transitu ancu s'è squeezed, collision ùn sarà danucatu.Siconda, cum'è materiali di imballaggio cushioning emergenti, i sacchetti di a colonna d'aria ponu esse fatti in u listessu modu cum'è l'altri imballaggi flessibili in generale, a produzzione automatizzata à grande scala.Dunque, paragunatu à l'altri materiali di imballaggio buffer tradiziunali, u costu di pruduzzione di i sacchetti di colonna d'aria pò esse qualificatu cum'è bassu.Micca solu, i vantaghji di u costu di u saccu di a colonna d'aria hè ancu riflessu in: u prucessu di trasportu per prutege u vinu, per evitari danni causati da a perdita;saccu di colonna aria fit imballaggio vinu, vi ponu salvà imballaggio, spaziu di almacenamento, salvendu i costi di almacenamento.
In più, a scelta di sacchetti di culonna aria invece di materiali imballaggio buffer tradiziunali per un altru mutivu hè chì i sacchetti di colonna aria cum'è un imballaggio buffer novu, in ligna cù strategia naziunali di sviluppu sustinibili, prutezzione di l 'ambienti è senza contaminazione, riciclabili.È in u cuncettu sempre più forte di prutezzione di l'ambiente di l'oghje, l'usu di sacchetti di colonna d'aria cum'è imballaggio tampone di vinu hè abbastanza favurevule à migliurà l'imaghjini di l'imprese.


Tempu di Postu: Settembre 10-2021