head_banner

U rolu di i sacchetti di imballaggio in vacuum è a gestione di a fuga d'aria

Saccu di imballaggio in vacuum alimentarihè u primu effettu visuale sorprendente di l'alimentu, u disignu di sacchetti di imballaggio in vacuum hè bellu, atmosfericu è avanzatu.A probabilità di i clienti chì pensanu à cumprà hè particularmente alta.
I sacchetti di imballaggio in vacuum alimentari, cunnisciuti ancu com'è imballaggio di decompressione, hè u cuntainer di imballaggio di l'aria tutte fora di u sigillo, cusì chì u saccu per mantene un altu statu di decompressione, a scarsità d'aria hè equivalente à l'effettu di l'ossigenu bassu, perchè i microorganismi ùn anu micca. cundizioni di sopravvivenza, per ottene u scopu di fruttu frescu, senza malatie è rot.Perchè u fruttu hè un alimentu frescu, sempre respira, alta mancanza di ossigenu pruvucarà a malatia fisiologica, cusì u fruttu raramente aduprà imballaggio vacuum.
In più di l'imballu vacuum hà a funzione di rimuzione di l'ossigenu è a preservazione di a qualità, a funzione principale di l'imballu di l'alimentu vacuum hà ancu a funzione di anti-pressure, barriera di gas, freschezza, etc., pò più effittivamenti fà l'alimentariu à longu andà à mantene u culore originale, fragranza, gustu, forma, valore nutrizionale.

Quandu si usa l'imballu in vacuum, i sacchetti di imballaggio in vacuum seranu lasciati per un periudu di tempu dopu à l'aspiratore, i sacchetti di vacuum fugheranu, causendu prublemi di qualità.Avà,Boyavi purterà più à scioglie u prublema di fughe d'aria, finu à ch'ellu si tratta di sti ligami, ùn ci sarà micca prublemi simili.
1. Truvate un fornitore di sacchetti di vacuum cumpetente è dumandate à u fornitore di furnisce un rapportu materiale è a cumpusizioni per ottene una qualità qualificata.
2. U fabricatore di sacchetti di vacuum deve specificà chì u fornitore ùn deve micca aduprà materiali riciclabili, altrimenti a superficia di a film serà trachyte, risultatu in una fuga d'aria crònica.
3. Manufacturers deve dinù secondu à a so situazione di l 'attrezzatura vacuum, avà u bordu di sigillatura di a machina vacuum sò 10CM largu, certi Manufacturers o vechji equipaggiu, sealing hè 5CM.
4. Sigillatura per aghjustà u tempu di saldatura di calore, in generale 1-3 seconde, tempu di rinfrescante, in generale 5 seconde, tempu di vacuum per determinà u pruduttu propiu è a dimensione di usaccu di vacuum, a macchina generale di vacuum internu 10-25 seconde, macchina di vacuum switch esterni 5-15 seconde.U sigillo deve esse pianu è micca arrugatu.A temperatura di a macchina deve esse constante.
5. Quandu u dispusitivu hè messu in a scatula, è quandu si manighjanu (in particulare per u trasportu), deve esse pigliatu ligeramente per evitari danni.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2021