head_banner

A scelta di u saccu di colonna d'aria

Borsa a colonna d'ariahè un novu tipu di prudutti di imballaggio, attraversu a certificazione CTI, SGS, EU REACH test non-tossicu, hè l'attuale cushioning, resistente à i scossa, riempimentu di materiali di imballaggio, hè una grande rivoluzione in l'industria di imballaggio di u 21u seculu, l'usu di naturali. ticnoluggìa dâ imballaggio aria-pienu, micca solu à salvà energia, riduce i costi, ma dinù prutezzione di l 'ambienti è senza-inquinamentu, hè in ligna cù a UE, i Stati Uniti è altri standard ambientali sviluppati di novi materiali imballaggio.
Parechje cumpagnie di e-commerce è logistica in a ricerca di i prudutti di sacchetti di colonna d'aria passanu assai penseru, ma ancu prestanu una attenzione extra à u fabricatore di sacchetti di colonna d'aria, insistenu à truvà una borsa di colonna d'aria garantita è affidabile.
Allora quandu si tratta di sceglie i sacchetti di a colonna d'aria, cumu scegliemu i sacchetti di a colonna d'aria?

Di solitu parechjiborsa di colonna d'ariautilizatori pensanu chì u gruixu determina a qualità, u gruixu determina u tempu di almacenà u gasu, u gruixu determina u saccu di a colonna d'aria bona o mala, in fattu, questu ùn hè micca u casu, allora cumu sceglite u saccu di a colonna d'aria?
1. Fighjate à a cumpusizioni materiale di uculonna di gasè u almacenamentu di gas.
1.1.In fatti, questu hè un misconception, u sguardu principale à a cumpusizioni materiale di u saccu di a colonna d'aria, i cumpunenti principali di u saccu di a colonna d'aria (PE + nylon) qualchi sacchetti di a colonna d'aria nantu à u mercatu in nome di più, ma riduce u pesu di materiale nylon.Allora u saccu cuntene un altu cumpunente di nylon, a qualità serà megliu.
1.2.A durata di l'almacenamiento di gasu hè ancu a chjave per determinà u saccu di a colonna di gasu bonu o cattivu, a colonna di gasu normale pò almacenà gasu per parechji mesi, ùn ci sarà micca fuga d'aria.
2. Diversi prudutti sò cunsigliati per sceglie mudelli diffirenti di sacchetti di colonna d'aria, sicuru è affidabile.
Category ordinariu di merchenzie, i prudutti ùn sò micca fissi, a dimensione di i prudutti più o più grande ricumandemu chì pudete adupràcolonna d'ariamateriale rotulu, faciule d'utilizà, ecunomicu.
Di solitu usatu per prudutti fragili, sicuri è sicuri è di alta qualità,cum'è i seguenti prudutti:
Vinu rossu è biancu, cusmetichi, prudutti digitali, prudutti di ceramica, frutti, camere di surviglianza, oliu di mutore, fiori, latte in polvere, torte di luna, prudutti chimichi di ogni ghjornu, etc.
Se ùn avete micca a taglia ghjusta per u vostru pruduttu, benvenutu à persunalizà, campioni gratuiti finu à chì si adatta!


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2021