head_banner

E caratteristiche, i materiali è a gamma di applicazioni di i sacchetti di imballaggi alimentari sò brevemente presentati

L'usu disaccu di imballaggio à vacuumhè stata assai cumuna, tutti i tipi di prudutti cotti cum'è: gambe di pollulu, jambon, salsiccia è cetara;I prudutti di pickle, cum'è i pickles, i prudutti di fagioli, i frutti cunservati è altri alimenti chì anu bisognu di preservazione sò sempre più utilizati in l'imballa in vacuum.
L'usu di u saccu di vacuum pò allungà in modu efficace u periodu di almacenamento di u pruduttu, pò mantene u pruduttu frescu à u stessu tempu, impedisce in modu efficace a ripruduzzione di batteri alimentari è altri microorganismi.Se u pruduttu hè bellu, pò ancu riduce in modu efficace u voluminu di u pruduttu è facilità u trasportu è u almacenamentu di u pruduttu.
In listessu tempu,saccu di imballaggio à vacuumhà ancu i vantaghji di a prova di umidità, a prova di muffa, a prova di contaminazione, a prova di ossidazione, u risparmiu di volumi, u risparmiu di trasportu, allargà u tempu di almacenamentu è cusì.Dunque, quandu sceglite u saccu di vacuum, duvemu sapè quale hè u materiale di u saccu di vacuum?Saccu di vacuum hè divisu in quattru categurie: unu hè saccu vacuum polyester, un altru hè saccu vacuum aluminized, un altru hè saccu vacuum foil d'aluminiu, ma polyester è saccu vacuum aluminized scarsa prestazione, faciuli à leak.Dunque, i sacchetti di vacuum di nylon è d'aluminiu sò una bona scelta per esigenze di vacuum altu.
I sacchetti di imballaggio anu boni proprietà fisiche è chimiche, ponu risponde à i bisogni di diversi prudutti in diverse situazioni, a dumanda di u mercatu è l'offerta.U ciculu di pruduzzione di l'imballa in vacuum varieghja cù u vacuum.
U saccu di imballaggio di l'alimentu hè basatu annantu à a natura unica di l'aluminiu, l'aluminiu è l'altri materiali di alta barriera i prudutti di pacchettu di fogli d'aluminiu composti secchi.Hè una foglia fina fatta di aluminiu d'alta purezza calandrata ripetutamente.Hè un eccellente cunduttore di calore è scudo di luce.Hè un saccu di cibo megliu in u pacchettu.
Yixing Boya New Material Technology Co., LTDhè stata fundata in uttrovi 2018 specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di materiali di imballaggio funzionale coextruded multi-layer flexible. Se vulete più infurmazione, per piacè cuntattateci.


Tempu di Postu: 11-Nov-2021