head_banner

L'applicazione di sacchetti di colonna d'aria in u campu

I sacchetti gonfiabili anu una larga gamma d'applicazioni, sempre chì i prudutti ligati à l'imballu è devenu esse trasportati à u stessu tempu ponu adupràborse di colonna d'aria.Hè u sustitutu perfettu per epe, eps, carta è plastica, low cost è prutezzione di l'ambiente, boni prestazioni di cushioning.Principalmente riassunte cum'è seguita.
Prima, l'imballu di i prudutti elettronichi
Avà i prudutti elettronici sò in ogni locu, a vita di e persone pò esse dichjaratu chì senza prudutti elettronichi hè veramente un pocu troppu noioso.Ma i prudutti elettronichi è troppu fragili, hè faciule per toccu male.Per esempiu, u screnu di mostra, schermu toccu ruttu, etc., in stu casu à rimpiazzà una parte hè parechje persone sceglienu, in questu tempu l'usu disacchetti gonfiabili di colonna di gaspò maximizà a guaranzia chì questi prudutti fragili ùn saranu micca rotti per via di u trasportu.Inoltre, cum'è TV, videocamere, frigoriferi, lavatrici, etc. ponu ancu aduprà imballaggi di sacchetti gonfiabili.
Siconda, a prutezzione di l'articuli
Avà certi prudutti di focu fragili, cum'è vetru, specchi cuncavi è cunvessi, ceramica, porcellana è altri prezzi varianu assai, in u trasportu cù i sacchetti inflatable di a colonna di gas per buffering riducerà e perdite.Di sicuru, s'ellu hè appiicatu à l'archeologia, u trasportu di l'antichità pò esse dichjaratu per riduce u risicu di assai.
Terzu, a prutezzione di strumenti di precisione
Per strumenti di precisione o prudutti caru, cum'è pianoforte, equipamentu medicale, etc. A più impurtante hè a precisione.Collision è bumps vi hannu un gran impattu nant'à a so qualità, si pò dì chì l 'emergenza di sacchetti inflatable colonna di gas facenu sta situazione assai megliurà, perchè u funziunamentu di u saccu inflatable stessu pressione è resistenza à l'impattu.
Quartu, a prutezzione di i prudutti splusivi
Perchè parechji prudutti chimichi reagiscenu cù l'aria è inflammabili è splusivi, per assicurà a sicurità, l'usu di sacchetti gonfiabili ponu bluccà l'ossigenu, facendu cusì sta situazione assai megliu.
Quintu, a resistenza à l'impattu di i prudutti cattivi per a prutezzione
Per esempiu, i prudutti di fibra chimica, tile di pavimenti, materiali di custruzzione, equipaghji di illuminazione, etc. anu una prutezzione più efficace.Per mette in contu, finu à chì ci hè circa l 'imballu pò aduprà usacchetti gonfiabili di colonna d'aria.


Tempu di Postu: Dec-29-2021