head_banner

I vantaghji di u film di imballaggio in vacuum alimentari

Oghje, parechji prudutti di carne attiranu l'attenzione in parechje piattaforme elettriche è supermercati freschi offline cù l'applicazione di imballaggi per u corpu.A cuntrariu di l'imballaggio di carne congelata precedente è di gas ordinariu, l'imballaggio laminatu ùn solu allunga a vita di conservazione, ma ancu mantene in modu efficace l'aspettu di alta qualità di l'ingredienti stessi.Ancu s'è u costu di imballaggio sticker hè altu, ma in certi carni altu valore aghjuntu, frutti di mare è altri prudutti freschi congelati, ma ancu più è più cuminciaru à utilizà stu imballaggio, certi insiders di l'industria hà dettu chì in u futuru in l'alimentu frescu, l'applicazione di imballaggio sticker sarà sempre più.Oghje, avemu da parlà di i vantaghji diimballaggio in vacuum alimentarifilmu.
Film di imballaggio di sticker alimentari(film di sticker per alimenti congelati) cum'è un novu modu per utilizà a film per a bistecca di manzo, carne fresca fresca è frutti di mare è altri prudutti alimentari.
Applicazione di i prudutti di u corpu, u filmu hè attaccatu à a carne per u pacchettu, furmendu un ambiente di vacuum-like, ma hè megliu cà l'imballu di vacuum in termini di isolamentu di l'aria è di i batteri.
1. Alta trasparenza
A film di imballaggio hè fatta di resina d'alta polimeru impurtata da i Stati Uniti è soffiata da co-estrusione multi-layer, cù alta lucentezza.
2. Bona prestazione di estensione
U filmu pò mette strettu in l'aspettu di bistecca di frutti di mare è altri alimenti, cum'è una strata di pelle trasparente, cusì chì u pruduttu hà un sensu tridimensionale cum'è scultura, a forma maravigliosa di u pruduttu chjamatu, cusì chì i clienti crescenu. u sensu di vicinanza è u desideriu di cumprà.
3. Boni caratteristiche barriera ossigenu
In cunfrontu cù l'imballu ordinariu, upasta di imballaggio di u corpuginiralmenti hà boni caratteristiche barriera ossigenu, cusì hà vantaghji evidenti in a freschezza è a qualità di i manciari freschi è fast food - sottu à 4 gradi Celsius, l'imballu di u corpu di pasta pò mantene l'alimentu frescu per 4-8 settimane.
4. Temperature forte è resistenza à l'acqua
U corpu di l'imballu di stu "filmu" divinu hà una resistenza di temperatura eccellente, una bona retenzioni d'acqua, per quessa ùn hè micca solu cunvenutu per u trasportu friddu, ma ancu di mantene u zuccheru è a nutrizione di l'alimentu quandu si riscalda.
5. Pò esse direttamente in u riscaldamentu micru
Quandu u pacchettu hè riscaldatu in u fornu à microonde, si espansione automaticamente, furmendu un ambiente di vapore naturali in u filmu, è poi lentamente lapse, accelerà u calore è assicurendu l'igiene.Dopu u riscaldamentu, u pacchettu pò esse facilmente strappatu pulitu, assai cunvenutu, è l'alimentu ùn si secca.
In più di l'eccellente funzione "freschezza", e caratteristiche di l'imballaggio di u corpu hè di mantene l'aspettu di l'alimentu stessu, micca da u vacuum "deformazione", questu imballaggio hà un aspettu d'alta qualità, a superficia di a film senza sucu. , micca nebbiosa, i clienti ponu ancu tuccà l'apparenza, u sensu, è i tempi di "intimità".
Per l'imballaggio di u corpu, per ottene l'effettu di imballaggio previstu, u materiale di imballaggio hà ancu esigenze.Attualmente, alcune cumpagnie anu sviluppatu una varietà di film di imballaggio laminati in vacuum per l'alimentariu, chì ponu esse selezziunati secondu i prudutti di imballaggio.


Tempu di Postu: Mar-01-2022