head_banner

Riassuntu di e cause di l'analisi di rotture di sacchetti di imballaggio in vacuum è e misure di migliurà

Imballaggi alimentari in vacuummutivi di ruttura sò principalmente sti dui.
1. hè u disignu di imballaggio in vacuum alimentari.Cum'è u cuntenutu netu o u voluminu di u cuntenutu di i materiali imballaggi morbidi utilizati per sustene a gamma, in u prucessu di trasportu o circulazione di vendita, pocu da e forze esterne, ci saranu sacchetti rotti, prublemi di cracking.In generale, cum'è un saccu di imballaggio in vacuum, a strata di termosaldatura, u spessore di u materiale ùn deve esse menu di 50 μm.
2. hè a qualità diimballaggio in vacuum alimentarimateriali.A qualità di i materiali di u pacchettu porta à i prublemi di cracking di u pacchettu finitu, generalmente cuncentrati in i seguenti spazii.
2. (1) Hè e pruprietà fisiche è meccaniche di l'imballu di l'alimentu - cum'è a forza di rottura è l'allungamentu, a resistenza à a perforazione, a resistenza à l'impattu di pendulu, a forza di buccia, etc., pò esse un ghjudiziu cumpletu di a durezza di u saccu, a resistenza di puntura, a resistenza à l'impattu è altre proprietà fisiche è meccaniche sò in linea cù i bisogni di u prucessu di imballaggio, stacking di almacenamiento è trasportu.(cù u cuntenutu, a dimensione di u saccu, rotte di trasportu è forme di imballaggio)
2. (2) Hè u sigillatura di imballaggi alimentari - cum'è a prova di pressione di scoppiu, pudete determinà u locu di l'occurrence di sacchetti rotti è a forza meccanica di e parti debuli.Cum'è a prova di forza di sigillatura di calore pò determinà se a forza di sigillatura di calore per risponde à i requisiti di u cuntenutu di l'alimentu, è determina u locu di u sigillamentu di calore poviru è l'uniformità di l'effettu di sigillatura di calore.Per esempiu, l'imballu di u vacuum di u puddastru pruduce a rottura perchè l'ossa di u pollulu hè tagliata in parti, certi osse di u ghjacciu rottu sò tagliati assai affilati, più u tempu di ebollizione, a cuntrazione di a pelle di carne, cusì l'ossi sò esposti, in u prucessu di trasportu hè. faciule per punch the bag.Dunque, a resistenza di puntura di u saccu deve esse una cunsiderazione chjave in a cumminazione di materiali di imballaggio.
U tester di forza di fuga è di sigillatura pò micca solu detectà a forza di ruptura massima di i sacchetti di imballaggio compositu, ma ancu di pruvà u tempu di rupture di i sacchetti per stabilisce a pressione applicata, pudete cuncepisce a struttura di stacking secondu i dati di prova, aghjustate ancu i paràmetri di u prucessu di sigillabilità di calore per migliurà l'effettu di l'imballu, o secondu u locu di a ruptura di sacchetti di imballaggio flessibili nantu à i prublemi in a struttura di imballaggio


Tempu di Postu: 24-Mar-2022