head_banner

Risolve e preoccupazioni di l'imballaggio di sacchetti di colonna d'aria di e-commerce

Cume l'e-commerce hè sempre più sviluppatu, l'applicazione di l'imballaggio di sacchetti di colonna d'aria hè diventata sempre più diffusa, è diventa gradualmente un materiale di imballaggio essenziale in a logistica di e-commerce, in particulare in l'imballaggio di merchenzie fragili, imballaggio di colonna d'aria efficiente antiurto. U rendiment di prutezzione efficace hè diventatu un pilastru di imballaggio più mainstream.
Dapoi u 2007,u saccu di a colonna d'ariadebuted in u mercatu, accumpagnatu da l'iniziu di l'ascesa di u mercatu di e-commerce, u saccu di a colonna d'aria hà attrattu parechje imprese di ceramica è e-commerce per vede a mostra.À u principiu, assai ceramica è altre imprese di e-commerce spessu per i so ceramiche o altre cummerci di trasportu difficultà è preoccupazione, assai imprese fragili per via di questu hà avutu a paura di avventura in u mercatu di e-commerce, è i sacchetti di colonna d'aria debutanu in u mercatu. , succede à furnisce opportunità per a ceramica è altre imprese.
Imballaggio di sacchetti di colonna d'aria, u novu materiale, adattatu per una varietà di forme di prudutti ceramichi, pudete sempre dà u pruduttu 360 gradi di prutezzione.Micca solu a prutezzione di l'ambiente, ma ancu u risparmiu di costu.Sicondu statistiche, in Cina, Dehua hè a famosa zona di produzzione di ceramica di u paese, u cuntatu più di 6.000 imprese di e-commerce in una varietà di modi per vende un flussu constante di prudutti di ceramica in u mondu, è prudutti di ceramica in u prucessu di trasportu. a tarifa di dannu hè estremamente alta, per fà i prudutti di ceramica in i costi di imballaggio sò bassu sottu à a premessa di assicurà intactu, u disignu raghjone di imballaggio di trasportu per l'imprese hè statu un ligame assai impurtante, l'usu di sacchetti di imballaggio di colonna d'aria U novu materiale di imballaggio ceramicu hè una bona suluzione à sta preoccupazione.
Borsa a colonna d'ariaeffettu hè assai bonu, ogni volta in una varietà di esibizioni per mustrà l'imballaggio di sacchetti di colonna d'aria, a risposta da i clienti hè "cun un tali modu di imballaggio, ùn ci hè micca paura di danni quandu u trasportu, i prudutti di a cumpagnia ponu ancu esse venduti. megliu, più hè a vendita ".


Tempu di Postu: 26-Nov-2021