head_banner

Precauzioni per l'usu di sacchetti di colonna d'aria

L'effettu protettivu di i cusciniborsa di colonna d'ariahè veramente bonu, ma ci hè ancu un inconveniente, vale à dì, hè pruduciutu da film plasticu, assai persone sanu chì u film plasticu hà un difettu chì facilmente perforatu è dannatu da l'uggetti taglienti, cusì u saccu di a colonna d'aria hà ancu questu svantaghju, in Inoltre, u rendiment cushioning di a colonna d'aria dipende da a pressione di l'aria per furmà un lento.
In più, u funziunamentu cushioning di a colonna d'aria dipende da a furmazione di una capa cushioning di pressione di l'aria per prutege e merchenzie imballate da danni esterni.Dunque, se un saccu di colonna d'aria hè affettatu da un ughjettu affilatu simili, u saccu serà danatu è filtra, è ùn pò micca esse riutilizatu.
Inseme cù l'usu generalizatu di l'ariasacchetti di colonnain parechji industrii, più è più persone sò diventate cuscenti di sacchetti di colonna d'aria, ma in u prucessu di usu si scontru una varietà di prublemi.
Cum'è un fabricatore prufessiunale di cuscinetti di a colonna d'aria, discutemu è sparte l'usu di sacchetti di colonna d'aria è e cose chì deve esse nutate in u prucessu di usu.

1. L'usu di u prucessu ùn deve micca arnesi sharp stabbing, lame è scratch unghie.
2. Esige un ambiente di travagliu pulitu, ùn aduprate micca a scatula esterna cù unghie, l'operatore ùn deve micca lascià unghie, porta gioielli, ùn deve esse trascinatu in terra grinding airbags è altre operazioni irregulari.
I dui punti sopra per impediscenu a rottura di l'ariasacchetti di colonna, i danni causati da una prutezzione inappropriata di l'articuli.
3. Si deve esse attentu quandu unpacking l'imballu esternu, ùn scratch i sacchetti inflatable, pò esse reutilizatu per una seconda volta.
4. Deve esse operatu in cunfurmità cù a pressione di inflazione prescritta.
5. L'usu di i pompi di l'aria deve esse attentu à s'ellu u rumore risponde à i requisiti ambientali per prevene a contaminazione di u sonu causata da u sonu eccessivu.
6. Sè a linea di pruduzzioni cuntinuu inflatable, à cunsiderà s'ellu u supply aria hè abbastanza, s'ellu a pompa aria pò scuntrà i bisogni di usu, à impedisce troppu pocu inflatable in l 'impattu di e forze esternu, pò causari collision direttu nant'à u pruduttu.
Yixing Boya New Material Technology Co., LTD hè stata fundata in uttrovi 2018 specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di materiali di imballaggio funzionale coextruded multi-layer flexible. Se vulete più infurmazione, per piacè cuntattateci.


Tempu di Postu: Dec-09-2021