head_banner

Quanti ghjorni pò esse guardatu l'alimentu in sacchetti di vacuum

Oghje, andemu à u centru cummerciale truverete assai manciari tuttisacchetti imballati in vacuum, Stu tipu d'imballu hè a manera chì u gasu in l'alimentu sò pumped away per pruduce sacchetti imballati in vacuum.Questu pò aumentà u tempu di almacenamiento di l'alimentu, l'alimentu dentru hè ancu più salute ambientale è salute fisica è mentale, cusì tutti vulemu cumprà sacchetti di manciari in vacuum, ma ancu s'ellu pò aumentà u tempu di almacenamento, ma ancu per esse cunsumatu. in u periodu di conservazione.
Dopu à l'imballa in vacuum, diversi tipi di alimenti anu tempi di almacenamentu differenti à a temperatura di l'ambienti.
In generale, i prudutti freschi o i prudutti di carne ligeramente trasfurmati ponu esse guardati à a temperatura di l'ambienti finu à 2 ghjorni.Quandu u vacuum-packed, questu pò esse allargatu à 6 ghjorni è in certi casi finu à 18 ghjorni.U fruttu seccu pò esse guardatu più longu, ancu più di dodici mesi.L'alimentu cottu hè un pocu più cortu.Di solitu, si ferma frescu per circa 15 ghjorni in l'invernu è a primavera, è solu 4 ghjorni à 1 settimana in l'estiu è u vaghjimu, è hè megliu friddu.
U principiu daretu à a preservazione di l'alimentariu inimballaggio à vacuumhè principalmente a rimuzione di l'ossigenu.U spoilage di l'alimentariu hè causatu da a crescita è a multiplicazione di microorganismi è batteri.
A maiò parte di i microorganismi, cum'è i muffa è i levitu, necessitanu l'ossigenu per sopravvive.L'alimentu in vacuum elimina l'ossigenu da l'imballu, chì impedisce ancu a crescita è a multiplicazione di i microorganismi.L'acidi grassi insaturati cuntenuti in l'olii è i grassi sò suscettibili à l'oxidazione è a degradazione.Quandu u vacuum hè disossigenatu, impedisce ancu l'ossidazione di l'alimentu.
Dopu l'evacuazione, l'alimentu fragile è deformabile hè pienu di una mistura di gasi, cum'è diossidu di carbonu è nitrogenu.Agisce cum'è un filler in modu chì a pressione in u saccu è fora di u saccu hè più forte cà a pressione fora di u saccu.Questu ùn impedisce micca solu chì l'aria entre in u saccu da l'esternu, ma impedisce ancu chì l'alimentu sia sfracicatu è deformatu.
Yixing Boya New Material Technology Co., LTD hè stata fundata in uttrovi 2018 specializata in a ricerca, a fabricazione è a vendita di materiali di imballaggio funzionale coextruded multi-layer flexible. Se vulete più infurmazione, per piacè cuntattateci.


Tempu di Postu: Dec-17-2021