head_banner

Imballaggi alimentari in pasta di vacu di altu valore è di longa durata

L'imballaggio di u corpu hè urigginatu in i paesi sviluppati in Europa è in i Stati Uniti, è hè a tendenza di sviluppu di a distribuzione di carne fresca.
Pigliate a carne bovina cum'è un esempiu, tecnicamente parlante, l'imballu di sticker hè di scaldà a film plastica trasparente à u gradu di ammollimentu, poi copre u vacu tagliatu allineatu cù una scatula vassetta, vacuum da quì sottu, perchè a film plastica riscaldata è ammorbidita aderisce à u superficia di a carne bovina secondu a so forma, è aderisce ancu à a scatula di vassoi chì porta a carne di vacca, dopu à rinfriscà è furmendu, diventa un ughjettu di imballaggio novu.
Avà nantu à u mercatu, a forma di imballaggio hè apprussimatamente divisa in imballaggio in massa, imballaggio termoretractile à vacuum, imballaggio per a preservazione di l'aria condizionata, è ci hè questu imballaggio sticker.
Bulk, vale à dì, u modu tradiziunale, pezzi tagliati di vacca spargugliati in un vasu, esposti in l'aria;imballaggio in vacuum shrink, cum'è a carne porta un bikini strettu;aria condizionata imballaggio frescu, cum'è a carne in una scatula inflatable à quattru lati;imballaggio sticker, cum'è a carne bovina cù a carne sottu a scatula, un bikini sanu.
Sti tipi di forme di imballaggio coexistenu, hè di adattà à a diversità di a dumanda di u mercatu.Bulk, canusciutu macari cum'è carne vacca, cumunimenti trovu in i mercati di l'agricultori, i mercati di a matina, zona di merchenzie supermercati più prezzu, perchè ùn ci hè micca imballaggio per parlà, cumplettamente esposti à l'aria, senza barriera à u mondu esternu, hè difficiule bluccà i contaminanti, ci sò risichi di sicurità, ma u prezzu hè prezzu, chì hè dinù u so vantaghju.
Imballaggio in vacuum shrink, a vita di conservazione relativamente longa, finu à chì l'imballu hè intactu, mantene a frigoristica 0-4 ℃ a bassa temperatura, a più longa durata di conservazione di 45-60 ghjorni, i registri stranieri più longu finu à 90 ghjorni, più adattatu per grandi pezzi di carne fresca. trasportu longa distanza, cum'è picculi pezzi di carne ancu aduprà imballaggio vacuum shrink, i costi di pruduzzioni sò relativamente altu, è dunque u prezzu di u terminal hè ancu più altu.
L'imballaggio frescu cundizionatu à gasu, chì si trova cumunimenti in i supermercati high-end o in i supermercati high-end di carni bovine in supermercati, hà una durata di conservazione relativamente corta, è sempre chì l'imballu hè intactu è mantenutu refrigeratu à 0-4 ℃, a durata di conservazione hè in generale 5-7 ghjorni, chì hè più caru è adattatu per u cunsumu famigliali è micca adattatu per u trasportu longu di pezzi grossi di carne bovina.
L'imballu di sticker, a durata di conservazione hè più corta di l'imballu termoretraibile in vacuum, più longu di l'imballaggio di conservazione di gas, trà i dui, sempre chì l'imballu hè intactu, mantene a refrigerazione à bassa temperatura 0-4 ℃, a durata di conservazione hè generalmente in 30-35 ghjorni, finu à 40 ghjorni.Stu imballaggio rende u pruduttu micca solu visibile, ma ancu à portata, i clienti ponu tuccà l'aspettu, sentu eccellenti, 'intimità' tempi.
I vantaghji di l'imballu di sticker, in più di una durata di conservazione relativamente longa, adattatu per a dumanda di i cunsumatori per una freschezza durabile;hà ancu un aspettu d'alta qualità, visibile, touchable;paragunatu à l'altri imballaggi, imballaggi sticker senza goccia, senza sucu nantu à a superficia di u laminatu, senza nebbia, scuzzulate ùn affettanu micca l'aspettu è a forma di a carne;hè dinù facile à apre, facile à accede;senza resti di cunfini, u materiale superiore (film di copertura / film di sticker) paragunatu à u tagliu, per fà u megliu cut, riducendu assai i costi di produzzione, etc., veramente assai benefici.
Dapoi uni pochi d'anni fà, un vechju magazinu britannicu Marks & Spencer hà lanciatu una prova di qualità di terzu in l'imballu di sticker, i risultati dimustranu chì, paragunatu à l'imballu di l'aria condizionata, a carne di l'imballu sticker di carne bovina hè più. fragranti è più teneri.


Tempu di Postu: Feb-21-2022