head_banner

Ùn sapete micca u filmu di imballaggi alimentari di alta barriera?

Ùn fà nunda.Yixing boya-packing Co., Ltd vi darà una introduzione dettagliata.
A dumanda mundiale di film plasticu hè in crescita, soprattuttu in i paesi in via di sviluppu, u tassu di crescita di a dumanda hè più veloce, uimballaggioforma da imballaggio rigidu à imballaggio flexible hè unu di i fatturi principali per prumove a crescita di a dumanda di materiali film.

Materiali di imballaggio in plastica d'alta barriera:
Si riferisce à l'abilità di i prudutti plastichi per pruteggià e piccule molécule di gas, liquidu, vapore d'acqua, fragranza, etc. Ghjoca un rolu in a preservazione di a qualità, a freschezza, u sapori è allargà a vita di l'alimentariu.In l'industria di l'imballaggio, in particulare in l'imballaggio alimentari è farmaceuticu, l'enfasi di più in più nantu à l'usu di materiali di imballaggio flessibile di barriera, è ancu per via di a so funziunalità, u pesu ligeru è a facilità di trasfurmazioni è di trasportu, plastica di barriera.materiali di imballaggioanu guadagnatu un rapidu sviluppu in l'ultimi anni.
E proprietà di barriera di i filmi monostrati sò generali è per a maiò parte di l'imballaggi alimentari, u prossimu passu cum'è a laminazione hè necessariu.
Cù l'aumentu di e funzioni di imballaggio in u mercatu è l'aumentu di a cuscenza ambientale, u costu di u costu di u produttu hè ancu di più in più impurtante.L'imballaggi plastichi flessibili sò evoluti da filmi monostrati in u passatu à filmi di imballaggi compositi multi-specie, multi-efficaci.
Filmi rivestiti per imballaggi alimentari:
Ci hè una tendenza crescente chì a ghjente spessu volenu esse capace di vede l'alimentu in u pacchettu per sentenu cunfidenti chì sanu esattamente ciò chì compranu.Certi cibi necessitanu un imballaggio resistente à a luce è UV per a prutezzione di l'alimentariu, è questi cibi sensibili à a luce ponu esse imballati cù laminati aluminizzati è di fogli d'aluminiu per creà una barrera per l'ossigenu è l'umidità.Certi cibi ùn necessitanu micca una barriera di luce, è per prumove a vendita di u produttu, i pruduttori pruvate d'utilizà imballaggi di film di barriera trasparente.
U mercatu per i filmi di imballaggi alimentari di barriera trasparenti hè più comunmente ottenutu utilizendu filmi rivestiti, in particulare in u mercatu di imballaggi alimentari leggeri cum'è cookies, cioccolata, furmagliu è altri imballaggi, induve a capacità globale hà righjuntu 200.000 tunnellate è ci hè una tendenza crescente tutti. u tempu.
Tendenze in l'imballaggi alimentari:
1. Trasparente.
2. Sicurezza è prutezzione di l'ambiente.
3. Soddisfà i bisogni di a vita di l'alimentariu.
Dunque, permateriali di imballaggio, avemu bisognu di truvà materiali di alta barriera ecologica, più funziunale è costu-appropritatu.


Tempu di post: 25-aug-2021